joi, 21 martie 2013

Rugӑ pentru iertare

Mӑ iartӑ, Doamne, cӑ am indrӑznit sӑ sper,
C-am ridicat prea des privirea cӑtre cer,
Ṣi c-am furat adeseori din soare
Ba raze calde, ba sӑgeti ucigӑtoare

Mӑ iartӑ c-am fost om si c-am rӑbdat,
C-adesea cu durerea m-am culcat,
C-am rȃs cȃnd sufletu-mi era furtunӑ,
C-am plȃns atunci cȃnd era vreme bunӑ.

Mӑ iartӑ azi cӑ ieri am strȃns sub pleoape
Toți norii toamnei ce i-am transformat in ape,
In ape tulburi, adȃnci si sӑrate
Ṣi le—am vӑrsat pe toate, Doamne, toate…

S.C
.

2 comentarii:

  1. Rugile nu ti se implinesc totdeauna, dar totdeauna te implinesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştiu: toate sunt o-ndurerare,
    Prin viaţă trecem în neştire,
    Dar mângâierea e-n iubire,
    De-ar fi restriştea cât de mare,
    Şi înălţarea e-n iertare.

    (Al.Macedonski)

    RăspundețiȘtergere

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!