joi, 28 martie 2013

CȂND DRUM NU SE ARATĂ…

Totul se invârteşte – n jurul meu
Cuvintele parcă – şi pierdură sensul,
Am renuntat să ma mai rog lui Dumnezeu
Doar singură pot să-mi indrept azi mersul…

La mine-n suflet ninge şi e frig,
Cad rânduri – rânduri de zăpezi albastre,
La ceas tainic de noapte când te strig,
E o tăcere asurzitoare printre astre!

Din ochi nu-mi mai curg lacrimi, ci venin
Şi verdele s-a transformat in fiere
Uitat- am vorbele şi doar suspin,
Iar buzele-s amare de durere

Şi dacă n-am să pot să mai ajung,
Cand stelele pe cer or să răsară,
Să ştii că eu din vise nu te-alung,
Ci c-am murit atunci intâia oară…

Mi-e teamă nu c-am sa te pierd,
Ci c-aş putea sa rătăcesc prin gânduri,
Că tâmpla n-am să pot să ţi-o dezmierd…
Şi c-or să treacă multe anotimpuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!