luni, 4 martie 2013

"Răul se face fără efort, firesc, ca o fatalitate; binele este mereu rodul unei arte" BAUDELARIE


Rup firul gandurilor si ma întreb ce-am semănat şi ce culeg ?
Rup firul tăcerilor si mă întreb de ce nici o faptă bună nu rămane nepedepsită ?... pentru că, mă simt pedepsită ! Şi întreb de ce unii oamenii nu pot pune egal între cuvant şi faptă ? Şi uneori si tăcerea e un răspuns, aşadar linişte, să ascultăm simfonia naturii dezlănţuite la viată.
Tristeţea în stare lichidă, curge peste obraji ca o apă neagră, alegerea a fost neaşteptată ca o cădere de cortină, ca o dezvăluire a efortului zadarnic, ca o dăruire neimplinită, neprimită de o inimă pustie şi goală care  nu mai ştie a primi . Mă cufund printre norii de zăpadă ce plâng stele albe şi tot ce a fost făcut se destrămată ca-n vis de faptă amară, pentru o inimă amară. Doar un susur de vers îmi sună la ureche "ce-ţi pasă ţie, chip de lut, de oi fi eu ori alta "?!
La revedere, prietene, e timpul să mor, sezoanele mor, am încercat să învăţ să alerg, e atâta primăvară peste tot, o alegere veselă este să aleg  soarele!  Mai am o şansă, să mă găseşti în soare, când te uiţi pe cer, în aerul primăverii, în tot ce este verde în jurul tău!

Un comentariu:

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!