duminică, 26 mai 2013

Iubire fără culoare



Mai am o singură dorinţă, dragul meu,
Sunt obosită, rece şi distantă,
Te-ador ca-n prima zi, cu patimă, mi-e greu
Atunci când mă consideri ignorantă.

Mă arde primavara-n gând,
Acum un an abia aflam ce-nseamnă,
Să poţi zâmbi cu sufletul plângând,
Să-ţi fie primavară-n prag de toamnă.

Să uiţi că-n lume nu-i nimic perfect
Că viaţa-i un contrast în alb şi negru,
Iar sensibilitatea-i un defect
Ce nu-ţi păstrează sufletul integru.

De-aceea azi îţi cer cu glas încet
Iubeşte-mă de poţi fără culoare
Albastru, verde, roşu, violet,
Galben, oranj sau roz, totul mă doare.

De-i viaţa creionată-n negru-alb
Îi voi rămâne pe deplin fidelă,
Iar ţie, dragul meu, cu suflet dalb
N-am să-ţi ofer decât iubirea mea rebelă.

Iubeşte-mă, că-n lumea asta gri
Mi-eşti lacrimă şi zâmbet, deopotrivă;
Îmbracă-mă în vers, în poezii,
Eu te iubesc cu toate împotrivă!

6 comentarii:

  1. Pai daca el are sufletul dalb,atunci de ce grimase de durere,regret?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre oricare “el“ credem că are “sufletul dalb“ atunci când ne indrăgostim și iubim. Pe parcurs însă descoperim că nimeni nu e perfect, dar intervin alte sentimente care pot menține o relație sau o pot distruge. Că “viaţa-i un contrast în alb şi negru“ vedem în fiecare zi.

      Ștergere
    2. Un om care inșeală cu bună știință nu-i niciodată cu sufletul dalb! Imaginea pe care mi-am făurit-o eu despre el este și va rămâne totdeauna nepatată! Altfel nu l-aș fi putut iubi...

      Ștergere
    3. Cand ai asteptari mari,si durerea este pe masura cand ai parte de proba contrarie.Fii realista.Dalb poate fi doar Iisus ca idee,unii il si denumesc "Marele Spirit Alb"
      Eu cred ca l-ai asezat undeva in imaginatia ta pe un piedestal...cu anii ai sa vezi cat de subiectiva este perceptia omeneasca ,ca doar credem ca am vazut bine ceva sau pe cineva,in realitate nu am stiut unde sa ne facem cruce.
      Uneori cineva care te iubeste cu adevarat nu-l observi...trec anii si mai apoi realizand regreti.

      Ștergere
    4. Greseala pe care multi o facem este sa credem ca atunci cand iubim si ne daruim sufletul in totalitate celuilalt, ni se raspunde automat cu aceleasi sentimente, cu aceeasi atitudine, mai ales cand simtim ca "asa a fost scris"! Greseala multora dintre noi este ca ne incapatanam sa mai credem in idealuri, in valori si norme invartindu-ne intr-o lume meschina in care omul e lup pentru om! Si totusi...mai cred in ce e bun, drept, sfant si frumos, chiar daca nu voi schimba cu nimic lumea!

      Ștergere
    5. PS: Nu stiu cine esti...doar banuiesc! Si daca esti tu, cea la care ma gandesc, sa stii ca nu-ti port pica!

      Ștergere

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!