joi, 14 martie 2013

Mi-aşa de dor de tine!


Mă arde depărtarea
Dintre mine şi gândurile tale,
Zenitul ţi-a nins pe tâmple
Ură, iubire şi uitare.
Imi invelesc durerea-n umbre
Şi-n fiecare seara
Departe devine şi mai departe
Şi atunci imi intind aripile
Şi zbor rătăcind prin vise
Si imi ascund singurătatea.
Trăind eternităţi de-o clipa,
Adorm pe marginea norilor,
Dar dimineaţa mă inspăimânt
Intrebandu-mă ce se intamplă cu stelele…
Şi iaraşi pun şirag de lăcrămioare suferinţei
Şi călătoresc in ochii tai
Incercând sa desluşesc
Un chip bănuit, neştiut încă
Căruia vreau să-i prind conturul
Şi mi-e teamă
Să nu inchizi ochii in jocă…
In taina nopţilor tăcute,
Când toate visele s-au stins,
Intoarce-te si-adună petalele pierdute…
Când clipele se pierd mai greu
Tu incă mă mai chemi pe nume
Şi incă-mi mai sopteşti:
“Mi-aşa de dor de tine!”

Un comentariu:

  1. Atât de tulburător/de firesc/de dureros/de real/ireal/de bine/de rău/de mereu așteptat-“Mi-aşa de dor de tine!”

    RăspundețiȘtergere

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!