miercuri, 10 iulie 2013

Pentru fericirea ta!

Ai venit fara niciun cuvant din singuratatea ta si tot fara cuvinte ai intrat in singuratatea mea; am privit in tacere ochii tristi ai sufletului tau si ai lasat amintire o picatura din lumina privirii mele; mi-ai pus cateva sperante in palme…azi mi-am dat seama ca toate promisiunile tale lipsesc…Mi-ai daruit doar vise, iluziile asteptarii, ritualurile pe care mi le-ai oferit sunt distante in nopti… Esti cel care mi-a atins peisajele din suflet si care prin existenta ta imi alinai dorul… Nu ti-am iubit nici calitatile, nici defectele, pentru ca nu le cunosc…am vrut sa iubesc omul din spatele lor si senzatia pe care mi-o lasa aceasta iubire plina, plina de dor…un dor care nu ma intrista ci dimpotriva ma inaripa. Nu am simtit nevoia sa te simt aproape, ma bucura enorm faptul ca tu existi “undeva” pe pamant si simti ca eu ma gandesc la tine. DA, ai simtit! Niciodata nu ti-am cerut nimic, ai fost intotdeauna acelasI, neschimbat in fata mea, dar nimic din ce gandesc nu mai e la fel… Nimic nu mai poarta aroma acelei respiratii de doi… Nimic nu mai are culoare de noi…Nu e usor sa iei decizii, atunci cand SIMTI pentru cineva… Totul pare a fi fost un joc de iubire, iar noi, noi niste masini controlate de alte corpuri, straine noua.  Ne-am dorit aceleasi lucruri, aceleasi trairi, aceleasi urme in senzatii, dar in esenta tot ce ne inconjoara este impotriva noastra. Nu mai vreau sa sufar,  nu mai vreau iluzii desarte, nu mai vreau nimic…stiu ca nu mai esti pentru mine, nu te mai vad in viitorul de maine si nici in prezentul de azi. Aud vocea ta, dar nu mai pot ajunge langa tine la fel ca inainte. Cu o durere imensa in suflet...ma retrag…renunt la tine…renunt la visele ce mi le-ai pus in palme…pentru binele la amandurora... Pentru fericirea ta!

2 comentarii:

  1. Cred ca toate lucrurile acestea trebuie sa le faci doar pentru fericire ta si a nimanui altcuiva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe lucruri ar fi trebuit sa le fac pentru mine si doar pentru mine...Numai ca nu am putut...nu m-a lasat inima! Cred insa ca acum, renuntand la visele (sau iluziile?!) dintr-o anumita perioada a vietii mele, m-am gandit si la fericirea mea! Lucrurile se complica insa atunci cand nu pot sa fac abstractie ca aceasta perioada chiar a existat in viata mea, iar eu chiar ma trait-o!

      Ștergere

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!