joi, 4 iulie 2013

Dintre putinele lucruri importante…

In timp ce se afla in parc o femeie se aseza langa un barbat pe o banca,in apropierea unui loc de joaca.
“Acela este baiatul meu”,spuse ea,aratand cu degetul catre un baietel imbracat intr-un tricou rosu.”E un baiat grozav”,spuse omul,”Aceea este fiica mea,cea de pe bicicleta,cu rochita alba”,apoi uitandu-se catre ceas spuse: “Hai Melissa,e timpul sa mergem”
..ea se opri din pedalat spunand:”Inca cinci minute tata,te roooog!”
Barbatul incuvinta si ii permise cu un gest sa continue .
..dupa 5 minute barbatul spuse din nou: “Melissa,au trecut cele 5 minute,e timpul sa mergem”
60164_405247369525096_1644548729_nFetita veni in apropierea tatalui spunand:”inca cinci minute ,doar cinci,te roog”
Barbatul incuvinta cu un zambet,urmat de replica doamnei de langa..
“Cu siguranta sunteti un parinte rabdator”
Omul zambi si apoi spuse:”Fratele ei mai mare Tommy a fost omorat de un sofer beat in timp ce se plimba cu bicicleta in apropiere.N-am petrecut foarte mult timp cu Tommy si acum as da orice pentru inca macar 5 minute cu el si mi-am propus sa nu fac aceasi greseala cu Melissa.Ea crede ca a mai castigat 5 minute de mers cu bicicleta dar adevarul e ca eu am castigat 5 minute privind-o cum se joaca”
..viata e doar o insiruire de prioritati, ale tale care sunt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!