joi, 4 aprilie 2013

Sunt vinovata…



Sunt vinovata ca m-am nascut prea tarziu, in locul nepotrivit…,sunt vinovata ca am intalnit de multe ori persoane nepotrivite si le-am acceptat compania…, sunt vinovata ca am sperat sa fiu iubita, macar acum, cand am simtit ca mi-am intalnit sufletul pereche…, sunt vinovata ca nu l-am intalnit in momentul potrivit… sunt vinovata pentru ca in adancul sufletului meu am nevoie de mangaiere, de dragoste…, sunt vinovata ca mi-ar fi placut sa fiu una dintre prioritatile celui pe care il iubesc, dar nu sunt nici macar o optiune…, sunt vinovata ca ma multumesc cu firimituri si ca atunci cand le primesc simt ca sunt inundata de fericire! Sunt oare chiar atat de vimovata???

Când secundele se opresc,
te cuprind în zborul aripilor mele
iar buzele-mi te cauta in geamat de dor,
prin verde de frunze crude…
Atunci iti ascult zâmbetul inimii
la departare de o stea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!