sâmbătă, 27 aprilie 2013

Curăţenie generală...

Azi am făcut curăţenie generală: in casă şi in suflet...Am aruncat multe lucruri care nu-mi mai foloseau, am impărţit  hainele care ne-au rămas mici mie şi copiilor, am spălat, am sters praful, am ordonat, am calcat, dar, cel mai greu, a fost să fac ordine printre gânduri, amintiri şi oamenii care mi-au fost sau imi sunt  dragi...Unii se incăpăţânează să rămană acolo, in suflet, deşi eu aş fi vrut să-i scot...Pe alţii aş fi vrut să-i aşez cuminţi intr-un sertar al inimii, dar nu  incap deloc... Pe ansamblu, sunt mulţumită, casa e lună,... ce dacă un ochi plânge şi celalalt râde!?

2 comentarii:

  1. Kris,

    Pune câteva fire de liliac într-un vas frumos de lut și ochiul care lăcrimează o să zâmbească!

    O casă lună! este un dar minunat!!
    Niște copii sănătoși- cel mai minunat dar!

    Și ar mai fi ceva- dintre toate eroinele cărților citite, când simt că-mi este greu, mă întorc mereu la vorbele uneia- „ și mâine este o zi!”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, "si maine e o zi!", dar niciodata "maine" nu va semana cu "astazi"...Daca ar fi inflorit liliacul si in zona in care locuiesc eu, cu siguranta as fi avut un buchet si in casa..

      Ștergere

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!