duminică, 14 aprilie 2013

Flori de liliac

Azi mi-am permis sa visez, sa adun din amintiri si sa compun din dorinte luna mai…., sa visez un colt de rai cu flori de liliac. Mi-e dor de o crenguta inflorita de liliac. Sunt indragostita inca din copilarie de aceasta floare. Ador parfumul pe care îl emană si visez la ziua cand imi voi umple camera cu nuante alb-violet din floarea atat de simpla si atat de rafinata totodata. Vreau să adorm în mirosul liliacului, să simt cum parfumul lui îmi inunda simturile. Vreau să primesc un buchet mare de liliac (dacă n-o să-l primesc, cand va inflori o să-mi cumpăr eu să îmi ajungă pentreu un an întreg sau o sa cer de la vecinii care au in gradina). Vreau sa-l ating, sa-l miros, sa-l simt, sa-l să privesc, să-mi încânt simţurile cu parfum primăvăratic. E floarea care ma face sa visez in culori, care imi face sufletul sa zambeasca.I…, e floarea care, pentru mine, simbolizeaza iubirea! Imi promit ca o sa-mi plantez in gradina un lastar de liliac, sa-l vad cum creste, sa pot sa–l admir in voie, sa surprind momentul cand mugurii florii crapa! Ma imbat doar la gandul acesta…. cu parfum de liliac si cu iluzii de iubire! Visez la ziua cand cineva drag imi va lasa in prag un buchet cu liliac, ma va privi, iar eu ii voi sari in gat si-i voi acoperi fata cu sărutările dimineţii, in timp ce el isi va trece degetele prin părul meu castaniu… Si de aceea asociez liliacul cu iubirea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!