miercuri, 17 aprilie 2013

Ploaia

Cu ochii deschisi,
doar ploaia se aude
picurand un dor...


…E aproape seara daca privesc negrul cerului ce staruie in minte...E aproape seara...Imi iau haina de ploaie si plec in gradina de vise sa mai sadesc unele noi...sa mai culeg unele vechi...Peste tot in jurul meu...doar vise...unele tinere, nou- noute...altele trecute, dar agatate solid in inima mea, precum lianele de zidul casei parasite...Vise...visez cu vise....vise de dor...vise de dragoste...vise de iubire... vise din suflet...si peste toate cerul isi cerne ploaia marunta de inceput de primavara...Vise...Ma joc de-a visul...Trag o carte norocoasa...Am castigat!...Deschid ochii si aflu ca nu e un joc valabil...era doar intr-o lume virtuala...intr-o alta lume...eram doar in gradina mea de vise...si  fiecare vis isi insira povestea.... 
..Peste visul meu se lasa incet noaptea...si cerul ploua visul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!