joi, 18 aprilie 2013

Cioburi

E seara din nou, o seara adanca si grea chiar daca e luminata... In cioburile sufletului meu scanteiaza culori-sentimente. Uite un ciob albastru! E sentimentul meu de" dor". Alaturi de el e si un ciob alb pe care scrie" speranta", iar langa acesta e cel roz pe care scrie "fara griji". Cioburile sclipesc in noapte si as vrea sa le adun si sa le impachetez... Sa plec "undeva", departe. Uite un sentiment ce miroase a soare si frunze, a Dunare albastra, a ponton luminat, a muzica in surdina..E "departe"...Un pic mai incolo e " aproape"...E galben...si miroase a toamna...Unul vinetiu pe care scrie "tarziu" si unul azuriu pe care scrie " aproape"...Ce multe sentimente am!...Si ce multe cioburi!...Oare sunt toate?... Unde sta ascuns ciobul "iubirii"? Dar al 'fericirii"?
Langa "departe" e suflet, langa suflet, iubire, iar impreuna sunt "aproape". Cauta-le in suflet! Pastreaza-le in suflet! Cioburi, cioburi, cioburi…Ai grija!
E doar un gand de seara... Sunt sentimentele mele ce asteapta cuminti la poarta dorului reintregirea... Eu si tu, tu si eu, noi!...
Miroase a poveste spusa in fapt de seara, iar povestile au iz de vis. E pacat ca visele dispar in zori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!