sâmbătă, 13 aprilie 2013

Niste intrebari fara raspuns...

             Oricât de mult ne dorim  să facem, să obtinem un anumit lucru, să schimbăm o situatie, dacă soarta nu vrea să se intample toate acestea,  ne vom căzni inutil. Totdeauna vor exista piedici, poticneli, circumstante, neprevăzut, care să nu facă posibilă schimbarea.  Poate că nu a fost scris in cartea vietii noastre să se intâmple așa cum ne-am dorit, poate  noi am greșit neobservând semnele...Suntem noi cei care ne croim un anumit drum in viată sau acesta este prestabilit?
           Se spune că nimic nu este întâmplător și că fiecare persoană care trece prin viața noastră are un rol. Sunt un simplu om, cu alegeri și greșeli și îmi asum responsabilitatea pentru greșelile făcute, dar nu voi putea niciodată înțelege minciuna,  invidia, egoismul și răutatea. Mă supăr și eu ca oricare alt om, sunt din cale afară de ironică uneori, dar oricât de mâhnită aș fi, nu mă pot răzbuna. Nu pot dori răul unui om. Fiecare om are o cruce pe care trebuie să și-o poarte..singur. Nimeni nu poate duce crucea altuia, în schimb o poate îngreuna.
Sper să învăț să nu mai las altora  ocazia de a-mi îngreuna crucea…

Un comentariu:

  1. Greu de aflat.. m-am gândit de multe, multe ori..
    Știi cum este, Kristin? până la urmă „ norocul este cum ți-l faci„, asta cred.
    Că or fi și niște elemente care fac și desfac, nu zic nu..
    Totdeauna am avut admirație pentru persoanele care știu și pot să spună NU , atunci când simt că trebuie să-și schimbe viața.
    Este una singură, asta uităm. ( unii)

    RăspundețiȘtergere

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!