sâmbătă, 17 august 2013

O SECUNDA

Iti cer doar o secunda, din ale tale...mii,
Iti cer doar o farama, din cerul tau, senin,
La umbra clipei tale sa pot a odihni,
Nelinistea-n tacere si dorul meu, putin!

Iti cer un strop de zambet, atunci cand ziua-ncepe,
Iti cer suav suras, atunci cand noaptea vine,
Si-ador s-aud iar glasu-ti, suav, sa ma intrebe...
Daca imi este sete, daca imi este bine!

Iti cer-un pic, culoare, un strop de curcubeu,
Iti cer, la tine-n vis, sa ma primesti deseara,
La geamul tau, tarziu, usor voi bate eu,
Privindu-te cum scrii... si fumul de tigara!

Iti cer sa stingi tigara, pe-un colt, in scrumiera,
Iti cer clementa fata... de slove si hartii,
Iar ale tale brate, tacuta bariera...
Le-adun pe langa tine, ca doua...vesnicii!

Sa-ti cer...nu vreau nimic, doar...tot ce imi vei da,
Secunda, sa ma bucur, de...inflorirea ta!

Un comentariu:

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!