miercuri, 7 august 2013

Eminescu actualizat...

A fost odata ca-n povesti ,
A fost ...... de-ar mai fi iara ,
Din neamuri tracice , regesti ,
O preafrumoasa tara

Si era una pe pamant
Si mandra-n toate cele ,
Cum e icoana unui sfant
Si luna intre stele

Ma doare-n suflet cand privesc
La tot ce se intampla
Si in mormant ma rasucesc
Si cuie-mi intra-n tampla

Eu nu mai simt miros de tei
In viata mea postuma ,
Nu vad nici vajnici pui de lei ,
Doar mucegai si huma

Luceferi nu mai stralucesc
Cand tara e o rana ,
Copiii mamele-si bocesc
Ca n-au in blide hrana

Cantat-am graiul romanesc ,
Aceasta dulce limba ,
Dar astazi , cei ce-o mai vorbesc
Prin alte tari o schimba

Degeaba le-am lasat in dar
O ,, Doina ’’ sa tresara !
Trecutul nu e viitor
Si viata li-i amara

Nici harta nu-i ca alte dati
Din Nistru pana-n Tisa ,
Moldova-i astazi jumatati .
CAT RAU FACUTU-NI-S-A !!!

Degeaba scris-am eu scrisori
Din vremuri de urgie
Si m-am rugat de-atatea ori
Mai bine sa va fie

Avut-am piatra la hotar
Si-n tara noastra singuri
Cules-am holde din brazdar ,
Acum , n-aveti nici linguri !

O , biet popor roman sarac
Cu-o tara prea bogata !
Tu vino-i raului de hac
Sa nu ti-o vanda toata

Si da-i afara pe straini
Cu toti imburghezitii ,
Sa nu-ti mai fie-n alte maini
Guverne si politii

Cu trupe de comedianti
Numindu-le partide
Sunteti romanii emigranti
Din RAI in tari aride

Pierdut-ati banii tarii-n vant
Si-i goala vistieria ,
Mai dati si ape si pamant
SI VINDETI ROMANIA !

Mihai Viteazul v-a lasat
O tara mai rotunda ,
Voi , azi ati scos-o la mezat ,
Strainii va inunda

Aveti intinsul Baragan
Si nu aveti o paine ,
Aveti si turme si ciobani
Dar duceti vieti de caine

Aveti bogatii munti Carpati
Si dulcea Miorita ,
Paduri de brazi ce va sunt frati
Si flori in poienita

Aveti o Delta ca-n povesti ,
Vedeti sa nu v-o fure !!!
Atatea ape , atatia pesti
Si nu mancati nici mure

Nici vii pe deal nu mai zaresti ,
Livezile se-uscara
Cand marul Tarii Romanesti
Se-aduce de afara

Nu vine Mircea Cel Batran ,
Nici Stefan de la Putna
Sa vi-l alunge pe pagan
Cand voi lasat-ati lupta !

Albastrul cerului senin
Se-ntuneca mai tare
De-atatia nouri de venin ,
De-atata delasare

Nu voi a va-nvata de rau
Ci-ncerc a va-ntelege
De ani si ani cadeti in hau ,
Nimic nu va mai merge

RUSINE SA VA FIE-N VEAC
CA V-ATI TRADAT STRABUNII
De parca n-ati fi pui de dac
Ci rude-ati fi cu hunii !!!

Lasati pe-ai vostri guvernanti
Sa va inece-n smoala
Sa fiti doar simpli figuranti
In tara voastra goala !!!

Autor necunoscut
Transcris de pe nicepps.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!