sâmbătă, 31 august 2013

MA DOARE...

Ma doare vis si trup ma doare,
Si amintire si splendoare,
Ma doare gand si dorul tau,
Ma dor si cer si curcubeu!


Iubirea nu e scrisa-n legi,
E peste cuget, peste fire,
Si douazeci de vieti intregi,
N-ai intelege o...iubire!

Eu ma-ntregesc doar in tacere,
In pacea visului ce sunt,
Si multe ceasuri de durere,
Am stins in vers, am spus in cant!

Ti-e dor de mine, o pustie,
Faptura care mai sunt eu.
Sunt ca o floare de pe-o ie,
Uitata-n colt, intr-un antreu!

Si-atata de departe esti,
Cand val de griji te intristeaza,
Nici daca taci, nici de vorbesti,
Nimic acum nu mai conteaza!

Doar gandul meu, stingher, in noapte,
Iti scrie-n goana lapidar,
"Macar vreo doua-trei cuvinte, 
De-ai vrea sa scrii, mai scrie-mi iar!"

"Daca-ti sunt zilele senine,
Mi-e bine, chiar de nu-s cu tine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!