marți, 24 decembrie 2013

La multi ani, suflet drag!

Îmi e atât  de dor de tine-acum,
La ceas de noapte, tristă - aniversare,
Mi-e dor şi-aş vrea ..., a câta oară-ți spun?
C-aș vrea să pot sufla cu tine -n  lumânare!

Privesc absentă la cerul care plânge,
Cu lacrimi mari de gheață - crizanteme,
O ramură  - n fereasta mea se zbate şi se frânge,
Sub șuierat de crivăț care geme!

De peste timp nu-mi mai auzi urarea,
Însă  și azi, și-n toate iernile ce vin,
Rămâne-va de-a pururi sărbătoarea,
Când inchina-voi-ți  un pahar cu vin!

Şi chiar  eternitate de  tăcere,
De s-o - așeza pe fulgii diafani,
Pe altar de zăpezi, cu lacrimi în gene,
În gând...tot îţi voi spune "La multi ani!"


2 comentarii:

  1. Craciun Fericit!...si pace in suflet!
    Vino si ia imagini miscatoare gif de Craciun foarte frumoase pentru blog.
    Coltisor de Rai
    Animated Gif Free
    Valy

    RăspundețiȘtergere
  2. Fie ca spiritul blînd al Sfintelor sărbători
    să ningă asupra ta doar cu bucurie,senin în suflet,sănătate,fericire și
    multă iubire!
    Crăciun fericit draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!