sâmbătă, 7 septembrie 2013

UN COLT DIN TINE...


 
Iti amintesti?  Ne inveleam  cu cerul,
Si miroseam a vise si a tei,
Voiam atunci sa deslusim misterul,
Doar noi doi, mana-n mana pe alei!

Iti amintesti? Ne-am botezat cu frunze,
Si toamna ne-a-nsotit pan' la altar,
Si fluturi albi s-au asezat cununa
Sa consfinteasca-al unirii noastre dar

Si m-ai iubit cu trupul dezglolit
Cand luna se imbraca in dantele,
Si sufletu -mi stingher  si rascolit
E-un univers de clipe paralele

De-am fi-nteles atunci  ori ne-ar fi dat de stire,
Ca am ramas, straini, fara alai,
Bolnavi de imposibila iubire,
Si tributari acelui ultim rai!

Priveam adanc, atat de-nfiorata,
Cum dragostea ai  zavorat sub cheie,
Din mica  lumea noastra rasturnata,
N-a mai ramas macar o minina  idee!

Nu cer prea mult, atat as vrea sa-mi dai:
Un colt din tine si-un minut de rai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!