marți, 24 septembrie 2013

IN ZIUA-ACEEA, CE PLOUA!


In ziua-aceea, ne ploua.
Si ploaia surd canta pe totuar!
Pe-acel peron, uitat, de gara,
Promisiuni facute in zadar...

Si ma priveai, jenat, se pare,
Cand trenul inca se zarea,
In ochi tristetea-ti tremura
Si ce ploua! Ploua asa de tare!

Tacuta, ti-am intins umbrela,
Pe cand o lacrima din ochi cadea,
"Nu plang, m-a iritat dantela
E frig, am apa-n  ochi, asa..."


Sfarsita-am intrebat "Exista- o  EA?"
Si mi-ai raspuns: "A vrut sa plece..."
N-am insemnat decat  "ceva",
Un strop de fericire rece!

Obrazul ud, galben pierit,
Am vrut, usor sa ti-l mangai,
Simteam ca esti nefericit,
Mi-as fi dorit sa mai ramai!

Am incercat  zambind asa
Sa-ntind o mana catre tine,
Nu mai ploua  si era bine,
Iar visu-mi palid  apunea!

Te-ai dus cu ploaia  ce se-oprea
Eu am ramas cu amintirea!

Un comentariu:

  1. Sigur a fost vreun nor trecator
    a stat o clipa, te-a plouat putin
    acum a plecat spre alta zare
    la tine-i senin.
    O fi oare?

    RăspundețiȘtergere

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!