luni, 17 martie 2014

Credeam că e de ajuns să te iubesc…

Credeam că e de ajuns să te iubesc…
Jaques  Salomé

22 povestiri inedite, scrise de un observator atent la rătăcirile pasiunii, sensibil la meandrele sentimentelor celor mai puternice şi mai contradictorii….

„Despărţirea de o fiinţă iubită nu este dificilă, în mare parte, din cauza faptului ca am fost parasiţi sau l-am părăsit pe celalalt. Despărţirea înseamnă să descoperi, în mod paradoxal, speranţa nesfârşită şi mereu inaccesibilă a unei noi relaţii, diferite, şi …. în primul rând, relaţia cu tine însuţi.”

Dialoguri

„ Deoarece am crezut ca vorbesc despre mine, vorbind despre tine, acum vorbeşte-mi tu despre tine, vorbind despre mine.
Înainte de a ne cunoaşte, credeam că dragostea ne ajută să ne re-inventam, să fim mai frumoşi, mai buni, mai inteligenţi. De altfel, acestea au fost primele cuvinte  pe care mi le-ai spus la prima noastră întâlnire: « fiecare iubire ne ajută sa ne re-inventăm». Şi prin acele cuvinte, ai devenit dintr-o dată, ca prin magie, bărbatul vieţii mele. M-am simţit descoperită, schimbată. Era o nebunie şi în acelaşi timp ceva derizoriu. Dar mă simţeam în sfârşit înteleasă. Exista cineva care să mă înteleagă  fără să-i vorbesc despre mine. Cineva care mă înţelegea fără nicio reţinere. Şi inima mea cea nouă s-a avântat cu toată viteza spre tine. Şi acest lucru te-a facut să te simţi minunat, după cum mi-ai spus, încrederea nelimitată pe care ţi-o arătam, în avântul meu, importanţa pe care o acordai entuziasmului meu înflăcarat.
De atunci am mers fără încetare în direcţia ta….."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumiri tuturor celor care trec pe aici!